سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

طرح سراسری ایستگاه تندرستی به مناسبت هفته تربیت بدنی

طرح سراسری ایستگاه تندرستی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان در خبرگزاری ایسنا از برپایی طرح سراسری ایستگاه تندرستی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد

به گزارش دفتر خوزستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر منصور روزدار در گفت و گو با ایسنا   گفت: باتوجه به این‌که واکسیناسیون به صورت گسترده در جهان و ایران انجام شده و شرایط نسبتا به شرایط قابل قبولی تبدیل شده است، امکان فعالیت‌های ورزشی نیز مجددا فراهم شده است

منصور روزدار در گفت‌وگو با ایسنا درباره برپایی غرفه سلامتی و تندرستی توسط هیات پزشکی و ورزشی خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، اظهارکرد: هفتنه تربیت‌بدنی موید پاسداشت بزرگ‌ مردان و بزرگ‌ زنانی است که در عرصه ورزش زحمت می‌کشند و شرایط را برای تامین سلامتی مردم و جامعه تامین می‌کنند. حدود ۲ سال از بیماری کرونا در کشور می‌گذرد و یکی از مهمترین بخش‌های اصلی کشور و جهان که آسیب دید، بحث فعالیت‌های ورزشی بود، مهمترین جزیی که سلامت جامعه را به همراه دارد.

وی بیان کرد: در این ارتباط باتوجه به این‌که واکسیناسیون به صورت گسترده در جهان و ایران انجام شده و شرایط نسبتا به شرایط قابل قبولی تبدیل شده است، امکان فعالیت‌های  ورزشی نیز مجددا فراهم شده و انجام فعالیت‌های ورزشی از سر گرفته شده است. خوشبختانه بر این اساس نیز پاسداشت هفته تربیت‌بدنی به شکل خوبی در کشور در حال انجام است.

رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان بیان کرد: هیات پزشکی ورزشی استان نیز به تبعیت از فدراسیون، غرفه سلامت خود را درب ورزشگاه تختی اهواز فعال کرده است تا این نوید را به مردم برساند که فعالیت‌های ورزشی مجددا شروع شده‌اند.

وی عنوان کرد: استقبال مردم، ورزشکاران و مربیان از این غرفه خوب بود و ارزیابی‌های سلامتی در خصوص آن‌ها انجام شد. این اقدام فرصتی بود تا نوید بخش شکوفایی ورزش به تمام هم استانی‌ها باشیم.

روزدار عنوان کرد: همچنین با بهتر شدن شرایط کرونایی، باشگاه‌های ورزشی قابلیت فعالیت دارند و صدور مجوز برای باشگاه‌های جدید نیز در دست اقدام است. مردم هم باید توجه کنند که پروتکل‌ها مانند سابق رعایت شوند تا شاهد کنترل بیکاری باشیم و وارد پیک جدید نشویم که قطعا واکسیناسیون تاثیر بسیار خوبی در پیشگیری این بیماری دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.