سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

رییس مجلس شورای اسلامی:

سعی ما برداشتن موانع و مشکلات ورزش است

قالیباف

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه‌ای در ورزش وجود ندارد و هرچه هست سرمایه‌گذاری است. این سرمایه‌گذاری هم برای امروز است و هم برای فردا. اگر غفلت کنیم‌ ضررهای زیادی را به بار می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی از سردیس طلایه‌داران بازی‌های آسیایی اظهار داشت: هفته بسیج را که یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های عزیرانی که برای دفاع از امنیت ایرانی اسلامی جان خود را گذاشتند گرامی می‌داریم. همچنین هفته کتاب و موضوع ادبیات را نیز در چند روز گذشته داشتیم و به همه فرهنگ دوستان تبریک می‌گوییم چون ایران یکی از کشورهای غنی از لحاظ فرهنگی است.

وی افزود: خدا قوت می‌گویم به همه زحمتکشان ورزش کشور که با وجود شرایط کرونایی در المپیک و پارالمپیک توکیو خوش درخشیدند و برای کشور افتخارآفرینی کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی کار خسته نباشید می‌گویم که در بازی‌های جهانی نروژ کار بزرگی انجام دادند و بیش از توقع ظاهر شدند.

وی گفت: بحث ورزش یک موضوع و پدیده چندجانبه است. از یک منظر می‌توان گفت صنعت است و از منظر دیگر یک پدیده مهم اجتماعی است. ورزش در همه ابعاد می تواند باعث عزت کشور باشد و بدرخشد.

وی افزود: هزینه‌ای در ورزش وجود ندارد و هرچه هست سرمایه‌گذاری است. این سرمایه‌گذاری هم برای امروز است و هم برای فردا. اگر غفلت کنیم‌ ضررهای زیادی را به بار می‌آورد.

دکتر قالیباف اظهار داشت: در هر جایی که خدمت کردم تاثیر ورزش را به وضوح درک کردم و ارزش اهمیت دادن به ورزش را می‌دانم. پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی نه تنها سفیر کشور در میادین بزرگ هستند بلکه نماد فرهنگی هم برای نسل های مختلف خواهند بود.

وی گفت: حتما در مجلس به عنوان نمایندگان مردم ایران در خدمت عرصه ورزش از ورزش همگانی تا ورزش قهرمانی خواهیم بود. وظیفه‌ای که داریم را به خوبی انجام می‌دهیم.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قطعا اگر موانعی بر سر راه ورزش کشور باشد در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سعی ما برداشتن موانع و مشکلات ورزش است.

وی ‌گفت: یکی از ویژگی های موفقیت در هر عرصه ای مردمی سازی فعالیت ها است. تحربه نشان داده هرجا بخواهیم از بروکراسی اداری استفاده کنیم باعث می شود خلاقیت ها و سرمایه های انسانی را از دست بدهیم. تجربه نشان داده کاری که مردم می توانند انجام دهند نباید در سیکل اداری قرار بگیرد.‌

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.