سه‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

دکتر سجادی :

روحیه بسیجی باید در کارها ملاک باشد

سجادی

وزیر ورزش و جوانان گفت : روحیه بسیجی همراه با روحیه جوان باوری و جوان یاوری در وزارت ورزش و جوانان باید استمرار یابد و حتی تقویت شود .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اعضای شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه های بسیج وزارت ورزش و جوانان که صبح امروز در سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد، اهمیت روحیه بسیجی در عرصه ورزش را مورد تاکید و توجه قرار داد و تصریح کرد : روحیه بسیجی همراه با روحیه جوان باوری و جوان یاوری در وزارت ورزش و جوانان باید استمرار یابد و حتی تقویت شود .


وزیر ورزش و جوانان، مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امانتی از شهدا و جانبازان دانست و تاکید کرد : تک تک ما وظیفه داریم در انجام وظیفه، امانتدار خوبی باشیم .

دکتر سید حمید سجادی ، به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب که کلید طلایی حل بسیاری از مشکلات کشور را بسیج دانست، اظهار داشت: روحیه بسیجی باید در کارها ملاک باشد و در ساختار وزارت ورزش و جوانان هم معاونانی که حضور دارند ، از سابقه ارزشمندی در نظام برخوردارند و منشا خدمات و اثرات سازنده بوده اند .

وزیر ورزش و جوانان در بخشی از سخنانش تقویت برخی از شاخص ها در ورزش کشور را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد : پیراهن تیم ملی و قداستی که دارد باید در ورزش کشور تقویت شود.

دکتر سید حمید سجادی نامگذاری اماکن ورزشی با اسامی مبارک ، اسلامی ، زیبا ، فرهنگی و ارزشی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : جامعه بسیج در نامگذاری با این رویکردها می تواند کمک کند .

او افزایش جامعه ی بسیجیان در عرصه ورزش کشور را هم مورد توجه قرار داد و خواستار برنامه ریزی برای جذب علاقمندان به این فرهنگ و روحیه کرد و توضیح داد : هر چه کشور ونظام ما رو به جلو حرکت می کندهمچنان به استمرار روحیه و تفکر بسیجی برای حل مشکلات و موانع بیشتر نیاز داریم .

دکتر سید حمید سجادی ، تقویت رویدادهای فرهنگی ورزشی در ابعاد کیفی وکمی را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد : در برخی فرهنگ سازی ها هم باید بازنگری شده تا به وجه جدیدی در رفتار سازمانی در راستای ارتقا ی خدمات بوجود آید .

دکتر سید حمید سجادی در پایان از بسیج به عنوان نهادی که اتحاد و همدلی را در اذهان تداعی می کند ، اظهار داشت : بسیج در عرصه های مختلف همراهی خود را با نظام به اثبات رسانده و اکنون نیز از زحمات تک تک افرادی که در عرصه ورزش با روحیه بسیجی و جهادی ، منشا خدمات موثر هستند ، تشکر می کنم .

در این دیدار ، دکتر میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گزارش از فعالیت ها و برنامه های این سازمان ارائه داد .

در گزارش دکتر میرجلیلی به تدوین سند راهبردی ورزش به عنوان یک نقشه راه که در قالب دو سال در جلسات تخصصی تدوین و تصویب شد ، اشاره و از دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار به عنوان یکی از برنامه های مهم پیش روی سازمان بسیج ورزشکاران نام برده شد .

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران همچنین برخورداری از ۵ هزار شهید ورزشکار را مایه افتخار جامعه ورزش عنوان کرد .

سید محمد شروین اسبقیان فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان هم دقایقی به عملکرد این مرکز پرداخت .
وی همچنین با تبریک هفته بسیج ، از حمایت دکتر سید حمید سجادی از بسیج تشکر کرد و از او به عنوان ورزشکار ، قهرمان و مدیری که همواره از روحیه بسیجی برخوردار بوده نام برد .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان از اهالی ورزش و بسیجیان این عرصه ، به عنوان افرادی که در رزمایش ها ، تحقق کمک مومنانه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و همچنین همراهی با مردم در سوانح طبیعی سیل و زلزله به همواره پیشرو و پیشگام بودند، تقدیر کرد .

حجه الاسلام عباسی مدیرکل گزینش وزارت ورزش و جوانان هم دقایقی پیرامون اهمیت فعالیت های بسیج با روحیه تعاون صحبت کرد .

در این دیدار برخی از اعضای شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه های بسیج وزارت ورزش و جوانان به بیان دیدگاه های خود در حضور وزیر ورزش و جوانان پرداختند .

از طرف دکتر میر جلیلی هم کارت افتخاری بسیج به دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی اهدا شد.

در پایان لوح تقدیر دکتر سید حمید سجادی به اعضای شورای فرماندهی و فرماندهان پایگاه های بسیج وزارت ورزش و جوانان اهدا شد .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.