سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

دکتر نوروزی در جلسه شورای مدیران:

فدراسیون پزشکی ورزشی با خلاقیت، توان دوچندان و برنامه محور برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در سراسر کشور گام برمی دارد

دهمین جلسه شورای مدیران فدراسیون

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دهمین جلسه شورای مدیران این فدراسیون گفت:خدمت صادقانه به ورزشکاران سراسر کشور افتخار و وظیفه همه ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این  جلسه ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت مدیران ستادی و استانی پزشکی ورزشی در جهت ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش و جوانان کشور، تصریح کرد: رویکرد بنیادین و غیر قابل تغییر مجموعه پزشکی ورزشی خدمت صادقانه، با برنامه و بی منت به ورزشکاران اقصی نقاط کشور است لذا در این مسیر ضمن تلاش دوچندان بایستی با خلاقیت و برنامه محوری در جهت ارتقاء کیفی و کمی سطح خدمات اقدام کرد.

وی  با اشاره به بازدید از هیات پزشکی ورزشی استان فارس، فعالیت های انجام شده در این هیات را در نوع خود الگوی بسیار خوبی برای توسعه خدمات پزشکی ورزشی در استان ها دانست و از تلاش ریاست و مجموعه همکاران این هیات بابت عملکرد درخشان آنها قدردانی نمود.

دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: امروز فدراسیون پزشکی ورزشی در جای جای کشور به لطف دارا بودن نیروهای متخصص و متعهد به ارائه بهترین خدمات تخصصی می پردازد با این حال به هیچ وجه به وضع موجود بسنده نمی کنیم  و از ستاد مرکزی تا تمام هیات های استانی جملگی در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات گام برخواهیم داشت.

 در ادامه این جلسه دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون به ارزیابی و بررسی مصوبات جلسه گذشته شورای مدیران پرداخت و روسای کمیته های تخصصی به ارائه عملکرد هفته های گذشته و همچنین برنامه های آتی پرداختند.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.