شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

پایان دوره ۵۰ ساعته ماساژ ورزشی در استان خراسان رضوی

خراسان رضوی

دکتر عسکری: ۷۰ نفر تحت آموزش به روز تئوری و عملی ماساژ ورزشی قرار گرفتند.

 به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر احسان عسکری با اشاره به از سرگیری برگزاری دوره های آموزشی ماساژ ورزشی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: متاسفانه به دلیل پاندمی کرونا، دوره آموزشی ماساژ ورزشی با عنایت به اهمیت فاصله گذاری اجتماعی دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، حدود ۲ سال به تعویق افتاده بود که با توجه به واکسیناسیون گسترده و فروکش کردن خیز پنجم این بیماری در سطح کشور، دوره آموزشی ماساژ ورزشی از سر گرفته شد.

وی افزود: با وجود این شرایط، ادامه دویست و پنجاه و هفتمین دوره ماساژ به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد. به طوری که بخش تئوری به صورت آنلاین بود و بخش عملی به صورت حضوری با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

دکتر احسانی ادامه داد: روز پنجشنبه، آزمون عملی گروه آقایان با حضور دکتر خباز مدرس دوره و دکتر احمدی نماینده فدراسیون برگزار شد.

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون در خصوص بازخوردهای دریافتی از این دوره آموزشی گفت: خوشبختانه شرکت کنندگان از روند برگزاری رضایت داشتند و کیفیت مطالب ارائه شده همچون دوره های پیش از کرونا در سطح مطلوبی بود. با این تفاوت که در این دوره مبحث شیوه نامه های بهداشتی نیز تدریس شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.