یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

ابقای دبیر هیات پزشکی ورزشی فارس در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دکترداودی

بر اساس حکمی از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر محسن داودی در سمت خود به عنوان مدیر تربیت بدنی دانشگاه ابقاء شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن حکم دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خطاب به دکتر «داودی» آمده است:

ورزش و تربیت بدنی، نقشی بسزا و انکارناپذیر در ارتقای تمامی ابعاد سلامت فردی و اجتماعی ایفا می کند. با عنایت به مراتب تخصص، تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی و پیرو ابلاغ به شماره ۱۹۳۰۵۱۲/۱۳۹۷ مورخ ۱۲/۳/۱۳۹۷ ، به موجب این حکم در سمت «مدیر تربیت بدنی دانشگاه» ابقاء می گردید. امید است با استمداد از ایزد منان و با توجه به اسناد بالا دستی و برنامه های دانشگاه، علاوه بر تدبیر امور جاری، با هماهنگی کامل اینجانب با رویکرد تحول گرا به نکات زیر توجه نمائید.

·               ارتقاء و توسعه فعالیت های تربیت بدنی با هدف افزایش نشاط و تندرستی برای خانواده بزرگ دانشگاه اعم از؛ دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی.

·               تدوین برنامه عملیاتی تحول گرا در کلیه امور مربوط به مدیریت تربیت بدنی به نحوی که به صورت کمی و کیفی، نتایج آن قابل اندازه گیری و مشاهده باشد.

·               تشکیل هیأت اندیشه ورز از بین فعالین این حوزه به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف آن مدیریت و ارائه راهکارهای خلاقانه جهت بهبود شرایط.

·               ارتباط مستمر و تعامل سازنده با دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه در همه سطوح.

·               ایجاد فرصت مشارکت فعال و هدفمند برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی در ورزش های قهرمانی و همگانی.

·               بهبود و ارتقای سطح مراکز ورزشی از لحاظ فضای فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی، مربیان مجرب و همچنین نگهداری و به روزرسانی سالن ها و امکانات ورزشی بر اساس نیازسنجی دقیق.

·               تلاش مستمر برای ارتقای جایگاه و رتبه دانشگاه در ورزش های قهرمانیِ دانشجویان و کارکنان سراسر کشور.

·               نظارت مستمر و دائمی بر عملکرد و وظایف محوله به زیرمجموعه های آن مدیریت.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.