دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

تعطیلی باشگاه های ورزشی ناقض پروتکل های بهداشتی در مشهد

خراسان رضوی 1

مسئول کمیته نظارت هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی از بازرسی اماکن و باشگاه‌های ورزشی مشهد و تخلیه باشگاههای فعال در راستای برخورد با متخلفان از مقررات کرونایی خبر داد.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فاطمه برات روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس اومیکرون، باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده‌اند و در صورت فعالیت با آنها برخورد می‌شود.
وی اضافه کرد: حدود نیمی از باشگاه‌های ورزشی همراهی لازم را با مصوبات ستاد کرونا انجام دادند و تعطیل کردند که جای قدردانی دارد اما تعدادی از باشگاه‌ها نیز همچنان فعال بودند که به آنها اخطار داده شد و باشگاه‌ها تخلیه گشت.
مسوول کمیته خدمات‌ درمانی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: در مجموع از ابتدای امسال تا کنون ۲ هزار و ۲۹۲ مورد بازرسی از باشگاه‌های استان به منظور بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سایر موارد مرتبط انجام و برای حدود ۷۰ درصد از این تعداد اخطار صادر شده است.
حدود ۹۲۰ باشگاه در استان خراسان رضوی فعال هستند که نیمی از این تعداد مجوز دارند.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۸۳۰ تن رسید.

۲ هزار و ۳۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و هشت شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لینک خبر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.