سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از هیات پزشکی ورزشی استان؛

حفظ و ارتقای سلامت ورزشکاران، اولویت اداره کل ورزش و جوانان است

مدیرکل

جهانبخش آرمان، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن بازدید از هیات پزشکی ورزشی استان، حفظ و ارتقا سلامت ورزشکاران را از اولویت های اصلی اداره کل ورزش و جوانان دانست.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان گیلان،  مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به اتفاق هیات همراه روز دوشنبه از هیات پزشکی ورزشی استان گیلان بازدید و از نزدیک در جریان خدمت رسانی به ورزشکاران آسیب دیده حوادث ورزشی قرار گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر فعالیت اماکن ورزشی اعلام کرد: سلامت ورزشکاران از اولویت های اصلی کاری اینجانب بوده و هرگونه تخطی از قوانین و آسیب به سلامت خانواده بزرگ ورزش خط قرمز اداره کل است.

جهانبخش آرمان همچنین به لزوم تسریع در پرداخت هزینه های درمانی، اطلاع رسانی از خدمات قابل ارائه به ورزشکاران، توسعه کمی و کیفی خدمات پزشکی، همکاری روسای اداره ورزش شهرستان ها و مدیران مراکز ورزش اشاره کرد و تلاش ها و زحمات رئیس هیات و همکاران ایشان در ارائه خدمات درمان و توانبخشی به ورزشکاران را شایسته تقدیر دانست.

در ادامه، دکتر اسدپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ضمن تشکر از سرهنگ آرمان که هیات پزشکی ورزشی را در اولویت بازدید خود قرار داده است،  خاطرنشان کرد: در هدف گذاری هیات برای بیمه شدگان ورزش حداقل ده درصد جمعیت گیلان در نظر گرفته شده است که انتظار می رود با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری مربیان ورزش و مدیران اماکن ورزش این مهم تحقق یابد و آمار ورزشکاران سازمان یافته استان ارتقا یابد.

وی همچنین به اهمیت نظارت بر سلامت اماکن ورزشی، حفظ پروتکل های بهداشتی در اماکن ورزشی، همکاری امور باشگاه های اداره کل و روسای ادارات ورزش شهرستان ها تاکید کرد که مورد موافقت مدیرکل قرار گرفت.

آرمان از بخش های فیزیوتراپی، دندانپزشکی، درمانگاه ارتوپدی و سایر واحدهای ساختمان هیات پزشکی ورزشی نیز بازدید کرد.

در پایان تابلو میثاق نامه رزمندگان عملیات کربلای ۵ که با خون رزمندگان مهر شده است، توسط دکتر اسدپور به ایشان اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.