شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

دکتر قادری:

کرمانشاه به رکورد ۱۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته می رسد

بیمه ورزشی

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه پیش بینی کرد که امسال حدود ۱۰۰ هزار ورزشکار در کرمانشاه عضو کمیته خدمات درمانی پزشکی ورزشی شوند.

دکتر امید قادری، بااشاره به حمایت های هیات پزشکی ورزشی از ورزشکاران، اظهارکرد: تا سال ۱۳۹۸  و پیش از شیوع کرونا حدود ۹۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داشتیم که با شیوع این بیماری و تعطیلی باشگاه ها این آمار به شدت افت پیدا کرد.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۰ با واکسیناسیون گسترده در سطح استان و کاهش شیوع بیماری، فعالیت های ورزشی تا حدودی جانی دوباره گرفت و ورزشکاران بیشتری ساماندهی شدند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه تعداد کل ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته را ۶۲ هزار و ۴۶۴ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار به نسبت سال ماقبل آن که حدود ۲۶ هزار و ۴۳۰ ورزشکار سازمان یافته داشتیم، ۵۷.۶ درصد رشد نشان می دهد.

وی در خصوص رشته های محبوب در کرمانشاه هم طی سال گذشته، گفت: فوتبال با ۱۳ هزار و ۴۱۹ نفر، کشتی با ۶۱۸۲ نفر و کاراته با ۵۱۵۱ نفر بیشترین آمار ورزشکاران بیمه شده را در سال گذشته داشته‌اند.

قادری خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم برای سال جاری اگر شیوع بیماری کرونا تشدید نشود، حدود ۱۰۰ هزار ورزشکار را ساماندهی و بیمه ورزشی کنیم.

وی با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه در کنار صدور بیمه ورزشی، خدمات مستقیم درمانی را هم به ورزشکاران دارای این بیمه ارائه می دهد، افزود: در درمانگاه هیات، پیشرفته ترین دستگاه های توانبخشی، فیزیوتراپی و پزشکان متخصص حضور دارند که در حوزه های مختلف به ورزشکاران ارائه خدمات می دهند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه در ادامه به ورزشکاران رشته های مختلف توصیه کرد، حتما خود را بیمه ورزشی کنند، چرا که هیچ بیمه‌ای، بجز بیمه ورزشی، اتفاقات حین ورزش را پوشش نمی‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.