یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

دکتر اردیبهشت در جلسه شورای مرکزی کمیته آموزش:

باید با خلاقیت و ایده های نو آموزش پزشکی ورزشی را متحول کنیم

دکتر اردیبهشت

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در نخستین نشست شورای مرکزی کمیته آموزش و پژوهش این فدراسیون ضمن تاکید بر نقش و جایگاه فعالیت های آموزشی، لزوم تنوع و نوآوری در برنامه های آموزشی ستاد مرکزی و هیات های استانی را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر اردیبهشت اظهار کرد: رویکرد ریاست محترم فدراسیون بهره گیری از خرد جمعی به منظور اتخاذ بهترین تصمیمات است و تشکیل شورای مرکزی کمیته آموزش فدراسیون نیز در این راستا صورت گرفته که امیدواریم با برگزاری جلسات منظم و مستمر و همچنین دعوت از صاحب نظران، در نهایت یک خروجی علمی و عملیاتی به منظور ارتقای فعالیت های آموزشی مجموعه پزشکی ورزشی از این شورا داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سراسری پزشکی ورزشی در سال جاری، اهمیت برگزاری باشکوه این کنگره را یادآور شد و بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای برگزاری آن و تحقق اهداف  ترسیم شده تاکید کرد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی برگزاری دوره های مدون و دانش افزایی برای همکاران پزشک، برگزاری دوره ها دانش افزایی برای پزشکیاران و باز تعریف فعالیت های آموزشی برای جامعه هدف شامل مربیان و ورزشکاران را از دیگر محورهایی ذکر کرد که در شورای مرکزی کمیته آموزش می توان در خصوص آنها هم اندیشی لازم صورت گیرد.

در این جلسه که صبح امروز برگزار شد دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص راه اندازی این شورا پرداخت و بازنگری آیین نامه کمیته، رویکرد فعالیت های آموزشی سال جاری و دیگر سرفصل های تخصصی را از جمله سرفصل های این جلسه عنوان کرد.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.