پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران با حضور در شهرستان جویبار با رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات پزشکی ورزشی این شهر دیدار کرد

رییس هیات پزشکی ورزشی مازندران از اداره ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی شهرستان جویبار بازدید نمودند.

گوهردهی : از آنجاییکه شهرستان جویبار در کشور دربحث ورزش بسیار سرآمد میباشد ، دربحث برنامه های آموزشی در رشته های مختلف ورزشی رویکرد دقیقی اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران  ، صبح امروز دکتر فرزاد گوهردهی ، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان به همراه حسن کاظمی مسئول بازرسی  و ستاد نظارت و علیرضا باقرزاده پور مسئول ثبت آمارو اطلاعات  هیات پزشکی ورزشی مازندران با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان جویبار با  رئیس اداره ورزش و رئیس هیات پزشکی ورزشی این شهر دیدار کردنند.
در این دیدار ، اجرای برنامه های آموزشی، تخصصی برای تمام رشته های ورزشی در دستور کار قرارگرفت .
 از آنجاییکه شهرستان جویبار در کشور دربحث  ورزش بسیار سرآمد میباشد ، دربحث برنامه های آموزشی در رشته های مختلف ورزشی رویکرد دقیقی اجرا خواهد شد.
 در پایان جلسه  از تعدادی از باشگاههای ورزشی شهرستان که دارای بیشترین ورزشکار همجنین بیمه ورزشی را دارا بودند  به صورت سرزده بازدید کردند.
همچنین : به دستور دکتر گوهردهی خطاب به کاظمی و با مطالعه آمار ورزشکاران سازمان یافته  و وضعیت بهداشت محیط تعدادی از باشگاههای ورزشی توسط جعبه کمکهای اولیه و تجهیزات پزشکی و تعدادی از باشگاه ها نیز در نوبت سم پاشی ،  مه پاشی وضد عفونی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.