چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

درنشست با مسئولان هیأت همگانی استان کرمان؛

راهکارهای توسعه همکاری های متقابل بررسی شد

نشست با هیأت همگانی-استان کرمان

با حضور رئیس و دبیر هیأت ورزش های همگانی استان کرمان، راهکارهای توسعه همکاری در زمینه های مختلف بررسی شد.

به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دراین نشست دکتر حسین جمالیزاده رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان با اشاره به آمار بالای ورزشکاران ورزش های همگانی، ارائه خدمات پزشکی ورزشی به این ورزشکاران را دارای اهمیت دانست.

وی با اشاره به وظایف کمیته های خدمات درمانی، درمان و آموزش هیأت پزشکی ورزشی، آمادگی این هیأت را به منظور انجام معاینات پیش از فصل و پیش از مسابقات رشته های مختلف و همچنین برگزاری دوره های آموزشی اعلام کرد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان همچنین درخصوص نظارت و بازرسی از باشگاه های زیرمجموعه هیأت همگانی و افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته با همکاری این هیأت تاکید کرد.

در این نشست دکتر امیرجعفری رئیس هیأت همگانی نیز ضمن استقبال از همکاری های دوجانبه، با اشاره به فعالیت هیأت همگانی در بحث آموزش و برگزاری لیگ های رشته های مختلف این هیأت، ساماندهی و تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران و همچنین برگزاری دوره های مختلف آموزشی را یک ضرورت دانست.

در این نشست مقرر شد هماهنگی های لازم در زمینه های مطرح شده توسط دو هیأت صورت گیرد و در نشست بعدی نحوه اجرایی شدن طرح ها بررسی شود.

  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.