سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

۳۰ روز متوالی بدون فوتی کرونا در فارس

کرنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از سی امین روز متوالی بدون فوتی کرونا در فارس خبر داد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  دکتر سید وحید حسینی گفت: به لطف خداوند متعال، استان فارس سی امین روز متوالی بدون فوتی کرونا را پشت سر گذاشت که این دستاورد، نتیجه تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه سلامت و پایبندی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است.

او با تقدیر از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم و وزارت بهداشت در تامین واکسن و انجام واکسیناسیون عمومی علیه کروناویروس، ادامه داد: استمرار روند کاهشی موارد ابتلا، بستری و فوت ناشی از کروناویروس در استان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون همه شهروندان ارتباط مستقیم دارد؛  بنابراین غلبه بر این بیماری و رسیدن به روزهای پیش از شیوع کرونا، احساس مسوولیت تمام اقشار جامعه را می طلبد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر اساتید، کارکنان و مدافعان سلامت استان در مبارزه با کروناویروس، اظهار کرد: بی تردید بدون مشارکت مردم و همکاری دستگاه های اجرایی استان، کنترل کامل این بیماری میسر نیست، بنابراین ضرورت دارد که مردم بیش از پیش با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برابر این بیماری، مجموعه سلامت را یاری رسانند.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین از صدا و سیمای مرکز فارس و اصحاب رسانه به دلیل آگاهی بخشی هم استانی ها و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون تشکر کرد.

دکتر سید وحید حسینی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون علیه کروناویروس در مدیریت و کنترل این بیماری و ایجاد وضعیت مطلوب در استان، تاکید کرد: افرادی که تاکنون برای تزریق واکسن علیه کروناویروس و یا برای تکمیل واکسیناسیون خود مراجعه نکرده اند، هر چه سریع تر به مراکز انجام واکسیناسیون در سطح استان مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.