سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

همزمان با روز جهانی اهدا کنندگان خون صورت گرفت؛

تجلیل از دکتر نوروزی با حضور نماینده سازمان بهداشت جهانی و مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران

دکتر نوروزی اهدای خون

همزمان با ۲۴ خردادماه روز جهانی اهدا کنندگان خون طی مراسمی در محل سازمان انتقال خون از دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یکی از همراهان و بنیانگذاران پویش نذر خون جامعه ورزش و جوانان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که معاون سازمان بهداشت جهانی در ایران، دکتر مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون و شماری از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه اهدای خون و فراورده های خونی یاد شد و از مروجین فرهنگ اهدای خون، همراهان پویش های ملی و همچنین رکوردداران اهدای خون تقدیر شد.

همچنین دکتر مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون با اهدای تندیس ویژه روز جهانی اهدا کنندگان خون و همچنین لوح تقدیر از دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به پاس بنیان گذاشتن پویش نذرخون جامعه ورزش و جوانان و اقدامات گسترده بخش هیا ستادی و استانی این فدراسیون در زمینه ترویج فرهنگ اهدای خون، تجلیل به عمل آورد.

در متن لوح تقدیر دکتر جمالی خطاب به دکتر نوروزی آمده است:

"ایران اسلامی بر خود می بالد که اهدا کنندگانی پاک نهاد و نیکو سرشت و به پشتوانه توانایی و دانایی، توشه گرفته از هویت ملی و دینی در سودای تامین سلامت انسان ها همت خویش را به کار گرفتند و مجدانه برای نجات جان همنوعان با اهدای خون سالم خویش و ترغیب سایرین به انجام این فعالیت انسان دوستانه تلاش می نمایند.

بدین وسیله به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون( ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ برابر با ۱۴ ژوئن ۲۰۲۲ )به پاس حضور مستمر و بدون چشمداشت حضرت عالی به منظور اهدای خون سالم برای نجات جان بیماران نیازمند به خون و فرآورده ها که با رویه ایثارگرانه خود زمینه بهترین تجلی همبستگی ملی در این عرصه را فراهم نموده اید، در کمال احترام این لوح تقدیر محضر ارزشمندتان می گردد.

امیدوارم در پناه الطاف واسعه الهی و در کمال صحت و سلامت در برداشتن گام های ارزنده در مسیر مهروزی به مردم سرآمد نیکان باشید."

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.