شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

مسئول آموزش هیات پزشکی ورزشی کردستان خبر داد:

پایان دومین دوره ماساژ ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی در کردستان

کردستان

مسئول کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان کردستان از برگزاری دومین دوره ماساژ ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی در استان خبر داد.

به گزارش دفتر کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، خاکی مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی از برگزاری دومین دوره ماساژ ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی در استان کرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ناظر بر فاصله گذاری اجتماعی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، دوره قبلی به صورت آنلاین در کردستان انجام شد، اما این دوره برای دومین بار در کردستان با حضور مدرسین فدراسیون به مدت ۵۰ ساعت آنلاین و حضوری برگزار گردید.

وی ادامه داد: این دوره با ۳۵ شرکت کننده خانم و آقا در دو مرحله که پیش نیاز و تئوری بصورت آنلاین و کارگاه عملی به مدت دو روز صبح و عصر توسط دکتر واشقانی مدرس بانوان و آقای غلامی مدرس آقایان مطابق استاندارهای آموزشی در سنندج برگزار و به پایان رسید.

مسئول کیمته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان کردستان اضافه کرد: برگزاری دوره ماساژ ورزشی یکی از نیازهای استان بود که در گذشته افرادی بدون مدرک اقدام به فعالیت می‌کردند.

وی در پایان عنوان کرد؛ شرکت کنندگان پس از کسب نمره حد مجاز عملی و تئوری توسط کمیته آموزش فدراسیون پزشکی مدارک دو زبانه معتبر صادر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.