پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

کلینیک فیزیوتراپی المپیک بوشهر به بهره برداری رسید

خبر

کلینک فیزیوتراپی المپیک بوشهر با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیات پزشکی ورزشی استان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان بوشهر، سر پرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین بازگشایی این مرکز گفت: آسیب دیدگی در ورزشکاران همیشه وجود دارد، و رسالت حفظ سلامت و درمان ورزشکاران آسیب دیده بر عهده فدراسیون پزشکی ورزشی گذاشته شده تا با توجه به  مصدومیت ورزشکاران، آنان را به مسیر قهرمانی برگرداند.

صالح احمدی، با اشاره به سفر دوم ریاست جمهور به استان گفت: یکی از پیشنهادات اداره کل ورزش و جوانان استان احداث مرکز پیشرفته پزشکی ورزشی در مرکز استان بوشهر برای تمامی ورزشکاران استان بود که به جد پیگیر هستیم.
وی در پایان از آمادگی این اداره کل برای واگذاری زمین و یا ساختمان به بخش خصوصی با تسهیلات ویژه خبر داد تا کلینیکهای پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی جهت استفاده جامعه ورزش  استان توسعه یابند.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر نیز گفت: با راه اندازی این مرکز،‌امکانات فیزیو تراپی بهتری در اختیار ورزشکان استان بوشهر قرار میگیرد.
دکتر قاسم برجویی فرد افزود: در چهارماهه اول امسال بیش از 30 هزار ورزشکار در سطح استان بیمه شده اند و پیش بینی میشود تا پایان سال این آمار رشد قابل توجهی خواهد داشت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.