پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

معاون وزارت ورزش و جوانان:

فدراسیون پزشکی ورزشی نقش شتاب دهنده ای در ورزش کشور ایفا می کند

مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی

 معاون امور حقوقی وزیر ورزش ضمن با تاکید بر اینکه در حوزه بیمه ورزشی نباید به بیمه حوادث بسنده کرد، گفت: باید در حوزه بیمه ورزشکاران و مربیان تلاش کرد. باید نوع خدمات بیمه ورزشی را تقویت کنیم زیرا این موضوع دغدغه وزیر ورزش است. 

یه گزارش ایرنا، دکتر بنیامین شکوه‌فر روز پنجشنبه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، اظهار داشت: نقش ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی در ارتقای ورزش را نمی‌توان نادیده گرفت. این فدراسیون نقش شتاب دهنده‌ای را در ورزش کشور ایفا می‌کند.

وی با ابراز امیدواری از ادامه این نقش و این ویژگی فدراسیون با ظرفیتی که داراست، گفت: تلاش این است که ورزش کشورمان روز به روز پله‌های ترقی را طی و با ظرفیت بیشتر رو به جلو حرکت کند.

شکوه‌فر یادآور شد: آنچه در فدراسیون پزشکی شاهد هستیم نوعی تضمین روانی به ورزشکاران به‌خصوص در ورزش‌های قهرمانی است.

معاون حقوقی وزیر ورزش با تاکید بر اینکه ورزش با کمک و دست به دست هم دادن همه در سراسر کشور می‌تواند روزهای بسیار شکوفایی را در آینده شاهد باشد، تصریح کرد: در راستای تحقق این امر، در سفرهای استانی دولت سیزدهم به مراکز استان‌ها بسنده نمی‌کنیم و به شهرها و روستاها می‌رویم تا دغدغه‌های آنان را جویا و عیب‌یابی کنیم. به خصوص تلاش می‌کنیم در صورت بروز حوادث ناشی از ورزش در کنار ورزشکاران باشیم.

وی در خصوص بیمه ورزشی خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش سرانه عضویت باید اجازه داد در هیئت رئیسه  و با مشورت وزارت ورزش به جمع‌بندی خوبی برسیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.