سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴

دکتر نوروزی در گفت گو با ایسنا:

هیچ ورزشکاری از کشورمان در قونیه با مصدومیت جدی مواجه نشده است/شرایط برای ارائه خدمات پزشکی ورزشی فراهم است

غلامرضا نوروزی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با وضعیت تست کرونا، مصدومیت ورزشکاران و انجام تست دوپینگ در مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، توضیحاتی بیان کرد.

دکتر غلامرضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد فعالیت‌های مرتبط با حوزه پزشکی و سلامت کاروان اعزامی ایران به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار کرد: شرایط مناسبی به منظور ارائه خدمات پزشکی و فیزیوتراپی به کاروان اعزامی ایران به این دوره از مسابقات در قونیه در نظر گرفته شده است و با توجه به تعداد نفرات اعزامی مشکلی برای ارائه خدمات نخواهیم داشت.

وی در مورد انجام تست کرونا از ورزشکاران و سایر افراد اعزامی به مسابقات نیز بیان کرد: اگر مورد مشکوکی وجود داشته باشد اقدام به انجام تست سریع کرونا می‌کنیم که تا کنون چند نفر از ورزشکاران با علائم همراه بودند که تست آن‌ها منفی شد و خوشبختانه ابتلا به کرونا وجود نداشت.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی هم‌چنین در مورد وضعیت سلامت ورزشکاران نیز، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ورزشکاران اعزامی ایران تا کنون با مشکل مصدومیت مواجه نبوده‌اند و صرفا مراجعات سرپایی بوده است.

دکتر نوروزی درباره انجام تست دوپینگ در این دوره از مسابقات نیز اظهار کرد: صرفا از ورزشکارانی که روی سکو می‌روند تست دوپینگ گرفته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.