چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

دکتر اردیبهشت در دیدار رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران:

رویکرد فدراسیون ارائه بهترین خدمات به قهرمانان در هر دو بخش ستادی و استانی است

اردیبهشت

دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ، در دیدار دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران، ضمن قدردانی از تلاش تمام هیات های استانی تصریح کرد: بدیهی است با تاکید ریاست محترم فدراسیون، قهرمانان ورزش کشور هم در ستاد مرکزی و هم در استان ها باید بهترین خدمات را از مجموعه پزشکی ورزشی دریافت کنند و خوشحالیم در استان قهرمان پرور مازندران نیز این شرایط مهیاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که ظهر امروز در محل دفتر دبیر فدراسیون برگزار شد، دکتر اردیبهشت خاطرنشان کرد: در سال های اخیر تلاش های خوبی در جهت تمرکز زدایی و تقویت زیرساخت های پزشکی ورزشی در هیات های استانی صورت گرفته و توفیقات قابل ملاحظه ای در ارائه خدمات به ورزشکاران حاصل شده است، با این حال به وضع موجود بسنده نخواهیم کرد و در جهت توسعه بیش از پیش خدمات اقدام خواهد شد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: امروز فدراسیون با بهره مندی از بدنه تخصصی و کارشناسی توانمند چه در ستاد مرکزی و چه در هیات های استانی نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات به جامعه ورزش و در چارچوب قوانین و مقررات انجام می دهد و می بینیم با وجود حجم وسیع کار، سیر حرکتی فدراسیون رضایت بخش و صعودی است.

در این دیدار دکتر گوهردهی نیز با اشاره به انسجام خانواده پزشکی ورزشی سراسر کشور، گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرا شده و در دست اجرای این هیات در زمینه های تخصصی از جمله خدمات درمانی، آموزش، نظارت بر سلامت باشگاه ها، توانبخشی و... ارائه کرد.

دکتر گوهردهی همچنین با دکتر سعیدی رئیس کمیته آموزش و ناصر اشکانی رئیس کمیته امور استان ها دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.