چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

دکتر نوروزی در جلسه هیات رئیسه فدراسیون:

همه تلاش ما به ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده معطوف است

جلسه هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی

چهارمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون و با حضور دیگر اعضا صبح امروز در محل سالن جلسات فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد کلان و فعالیت کمیته های تخصصی فدراسیون در ماه های اخیر، اظهار کرد: بدیهی  است که همه تلاش ما به ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه درمان ورزشکاران آسیب دیده معطوف است و تصمیم سازی ها باید در این جهت صورت گیرد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به افزایش هزینه های درمان بویژه عمل های جراحی، تصریح کرد: انطباق با شرایط روز و جلب رضایت جامعه هدف در چارچوب قوانین و مقررات لازمه های مدیریت سازمان های خدمتگزار و پویاست و فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان خدمتگزار جامعه ورزش، وظیفه خود می داند با متنوع سازی و ارتقای سطح کیفی خدمات هزینه های ورزشکاران عزیز سراسر کشور را بعضا با مشکلات معیشتی هم مواجه هستند، به حداقل ممکن کاهش دهد.

دکتر نوروزی در ادامه از اعتماد مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین تلاش های کادرپزشکی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه درخصوص احداث یک مرکز درمانی جدید برای فدراسیون بحث و تبادل نظر کارشناسی صورت گرفت و  آیین نامه تعهدات درمانی فدراسیون مورد بازبینی قرار گرفت.

دکتر امین نوروزی، دکتر رشید حیدری مقدم، دکتر هما عابدی فر، دکتر سید اشکان اردیبهشت، دکتر سعید کاظمی، دکتر لاله حاکمی، سعید غلامی و حمید هرمزی حاضران در این جلسه بودند.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.