چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران برگزار شد

مجمع عمومی مازندران مهر 1401

مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان مازندران با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ، مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان مازندران با حضور دکتر غلامرضا نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصر اشکانی رئیس کمیته استان‌های فدراسیون پزشکی ورزشی، حسین بریمانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و سایر اعضای مجمع در ساری برگزار شد.
 در ابتدای این جلسه دکتر گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران گزارش عملکرد سال 1400، گزارش مالی سال 1400 و تقویم عملیاتی سال 1401 و پیش بینی بودجه سال 1401 را ارائه و  همچنین گزارش حسابرسی سال 1400  توسط حسابرس مطرح و همه ی موارد یاد شده به اتفاق آرا مورد تصویب اعضا مجمع قرار گرفت. 
در ادامه ی این جلسه دکتر غلامرضا نوروزی عملکرد هیات پزشکی ورزشی مازندران را در چند سال اخیر عالی ارزیابی کرده و گفت: تلاش و فعالیت های صورت گرفته توسط این هیات ستودنی است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: اگر امروز هیات پزشکی ورزشی مازندران برای چهارمین سال متوالی حائز رتبه برتر کشور شده حاصل زحماتی است که به واسطه تلاش و مساعی نیروهای توانمند در ستاد استانی و هیات های شهرستانی صورت گرفته است.
 نائب رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد : عزم ما در فدراسیون بر این است تا ارائه  خدمات را از تهران به شهرستانها انتقال دهیم و از ایجاد هزینه های اضافی درمانی پرهیز کنیم. تلاش ما براین است تا در هر استان یک مرکز پزشکی ورزشی کارآمد و قوی داشته باشیم تا پاسخگوی نیاز ورزشکاران باشد و امروز این اتفاق در استان مازندران رقم خورده است.
دکتر نوروزی در ادامه از ارائه گزارش شفاف هیات پزشکی ورزشی استان مازندران تقدیر کرد.
در پایان مجمع هم از هیات پزشکی ورزشی استان که رتبه برتر کشوری را کسب نمود توسط رئیس مجمع تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.