شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

بیش از 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان کرمانشاه

ورزش

رئیس هیئت پزشکی ورزشی کرمانشاه گفت: بیش از 70 هزار ورزشکار کرمانشاهی طی امسال بیمه ورزشی دریافت کردند.

امید قادری با اشاره به برنامه‌های حوزه پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های حوزه ورزشی استان افزایش بیمه‌های ورزشی بوده که نسبت به سال گذشته با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

وی با تاکید بر رشد ۱۰۰ درصدی بیمه شدگان ورزشی در استان کرمانشاه، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۷۰ هزار و ۷۱۷ ورزشکار در استان کرمانشاه بیمه ورزشی دریافت کرده‌اند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه تصریح کرد: آمار بیمه شدگان طی سال جاری در مقایسه با مدت زمان سال گذشته که حدود ۳۴ هزار و ۵۳۱ ورزشکار سازمان یافته بودند روند رو به رشدی داشته است.

قادری با تاکید بر اینکه سه رشته ورزشی پر طرفدار شامل فوتبال، ورزش‌های روستایی و بومی محلی و ژیمناستیک طی هفت ماه گذشته، گفت: در این مدت ۱۰ هزار و ۶۳۴ ورزشکار در رشته‌های فوتبال، ۱۰ هزار و ۵۲۵ ورزشکار در رشته‌های ورزش روستایی و بومی محلی و ۶ هزار و ۸۲۴ ورزشکار در رشته‌های ژیمناستیک بیمه ورزشی دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس هدفگذاری‌های انجام شده در نظر داریم آمار بیمه‌شدگان را افزایش داده و تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته داشته باشیم.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با اشاره به آمار بیمه شدگان حوزه ورزشی شهرستان کرمانشاه، بیان کرد: ۳۸ هزار و ۴۲۶ نفر در شهرستان کرمانشاه بیمه ورزشی شده‌اند که بیشترین آمار بیمه‌شدگان را به خود اختصاص داده و پس از آن شهرستان اسلام آبادغرب با چهار هزار و ۱۶۶ نفر و شهرستان جوانرود با چهار هزار و هفت نفر در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

قادری مطرح کرد: از سوی آکادمی پزشکی ورزشی استان کرمانشاه به ورزشکاران علاوه بر خدماتی پزشکی در زمینه معاینات پیش از ورزش، تغذیه ورزشی، روانشناسی نیز ارائه خدمات صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.