شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

دیدار سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با دکتر نوروزی

محمد مهدی مفتح

محمد مهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دکتر نوروزی طی سخنانی با اشاره به فعالیت ها  و برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی در ابعاد مختلف، اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک فدراسیون خدمتگزار با افتخار به تمام فدراسیون های ورزشی و هیات های ورزشی سراسر کشور خدمات خود را در چارچوب قوانین و مقررات ارائه می نماید و خوشبختانه این تلاش و خدمت صادقانه خانواده پزشکی ورزشی رضایت خاطر جامعه هدف ما را به دنبال داشته است.

دکتر نوروزی تصریح کرد: به واقع فدراسیون پزشکی ورزشی خانه امن ورزشکاران است و هر جای کشور عزیزمان ورزشکاری دچار آسیب ورزشی شود همکارانمان در هیات های استانی  خدمات لازم را به آنها ارائه می نمایند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: علاوه بر فعالیت های درون سازمانی، فدراسیون پزشکی ورزشی ذیل سیاست های وزارت ورزش و جوانان از تعامل بین بخشی با نهادها و دستگاه های مرتبط با ورزش و سلامت نیز غافل نبوده و  در این بعد نیز هدفمند گام بر می دارد.

در این دیدار سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزش کشورمان در همه عرصه ها آرزوی موفقیت روزافزون نمود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.