جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

از مسئول روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی تقدیر شد

خراسان رضوی

تجلیل از کمیته روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی به مدیریت مجتبی زارع به خاطر کسب امتیاز کامل طی سه سال پیوسته

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ضمن تبریک با اهداء لوح تقدیر از مسئول روابط عمومی هیات تجلیل کردند.

در جلسه سالیانه روسای هیات پزشکی ورزشی شهرستان های استان خراسان رضوی  دکتر گلدوزیان رئیس هیات پزشکی ورزشی ضمن تبریک با اهداء تقدیر نامه از اقای مجتبی زارع مسئول کمیته روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی به خاطر کسب امتیاز کامل طی سه سال پیوسته (در سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹و ۱۴۰۰ ) در بین هیات‌های استانی فدراسیون پزشکی ورزشی قدردانی کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

در دنیای امروز که ارتباطات و اطلاع‌رسانی نقش اساسی و حیاتی را در توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کند، روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان افراد جامعه، سازمان‌ها و نهادها می‌باشد.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به افکارعمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی می‌باشد و ارتباط سازنده و موثر بین مردم و مسئولین با استفاده از قابلیت‌های هنرمندانه روابط عمومی میسر می‌شود، هنر مردمداری و آگاهی‌بخشی و امید به جامعه زمینه‌ساز همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولین و اعتلا و سربلندی ایران اسلامی است.

برادر ارجمند جناب آقای مجتبی زارع

مسئول محترم روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان خراسان رضوی

ضمن تبریک کسب امتیاز کامل طی سه سال پیاپی در بین کمیته روابط عمومی استان ها، از زحمات بی‌شائبه و صادقانه شما سپاسگزاری می‌نمایم، امیدوارم با استعانت از الطاف الهی، تعهد، تخصص و پشتکار در مسیر پرافتخار آگاهی‌رسانی و اعتمادسازی و خدمت به جامعه بیش از گذشته موفق باشید.            

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.