چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

دکتر نوروزی در مراسم روز پرستار:

تحول بسیار مثبتی در کمیته پوشش مسابقات صورت گرفته است/ پرستاران یاوران صدیق ورزش کشور هستند

تجلیل از همکاران پرستار فدراسیون پزشکی ورزشی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مراسم گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از پرستاران همکاران این فدراسیون تصریح کرد: قدردان زحمات همه پرستاران همکار فدراسیون در سراسر کشور و همچنین عزیزان همکار در مراکز درمانی طرف قرارداد با فدراسیون و هیات های استانی هستیم چرا که همگی یاوران صدیق و بی ادعای جامعه ورزشی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این مراسم که پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات فدراسیون برگزار شد، ضمن تبریک خجسته زادروز بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار اظهار داشت:حضور پرستاران آگاه و با تجربه در هر مرکز درمانی باعث قوت قلب دو چندان آن مرکز است و خوشحالیم که در فدراسیون پزشکی ورزشی نیز امروز شاهد حضور این عزیزان تلاشگر هستیم و این مهم حاصل تحول بسیار مثبتی است که در دو سال اخیر در کمیته پوشش پزشکی مسابقات صورت گرفته است.

دکتر نوروزی کمیته های پوشش پزشکی مسابقات و درمان را از جمله مهمترین کمیته های این فدراسیون نام برد که زحمات و تلاش آنها و ارائه خدمت در این دو بخش به جامعه ورزشی کشور، به خوبی نمایان است.

در این جلسه دکتر لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش همکاران پرستار نکاتی را در خصوص اهمیت پوشش پزشکی مسابقات یادآور شد. همچنین دکتر تورج ملک محمدی رئیس کمیته پوشش پزشکی مسابقات گزارشی از فعالیت های این کمیته را بیان کرد.

در پایان از پرستاران کمیته های پوشش پزشکی مسابقات و درمان تجلیل به عمل آمد.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.