شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

در دیدار دبیر فدراسیون با مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت؛ بررسی شرایط و راهکارهای توسعه پزشکی وزشی در کهگیلویه و بویر احمد

اسحاق غلامپور ،رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از رشد 82درصدی ورزشکاران بیمه شده استان در مقایسه با سال گذشته خبر دادو گفت :27هزار نفر در 8 ماهه سال جاری در استان تحت پوشش بیمه ورزشی فدراسیون قرار دارند. 

بویراحمد

در دیدار دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر توسعه زیر ساخت های پزشکی و تجهیزات درمانی هیات استان تاکید شد
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور به همراه مسئول کمیته خدمات درمانی ،مسئول امور استان های فدراسیون و رئیس ،نایب رئیس ، کمیته مسابقات و روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد با دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند. 
در این نشست که در محل اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد ،اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور ،بنی جمالی مسئول کمیته خدمات درمانی فدراسیون ،اشکانی مسئول امور استان های فدراسیون ،غلامپور رئیس هیات استان ،حق شناس نایب رئیس هیات ،بهرامی کمیته مسابقات و پژمان مسئول روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان حضور داشتند. 
غلامپور رئیس هیات پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد از حضور دبیر کمیته خدمات درمانی و امور استان های فدراسیون به استان تقدیر و از توجه و حمایت این فدراسیون به هیات پزشکی ورزشی استان خبر داد.
اسحاق غلامپور ،رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از رشد 82درصدی ورزشکاران بیمه شده استان در مقایسه با سال گذشته خبر و گفت :27هزار نفر در 8 ماهه سال جاری در استان تحت پوشش بیمه ورزشی فدراسیون قرار دارند. 
غلامپور ،رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کهگیلویه وبویراحمد  ارائه خدمات به مصدومین ورزشی در شهرستان های استان را یکی از اولویت های کاری این هیات برشمرد و خواستار انتقال محل فیزیوتراپی  هیات به مکان بهتر و مناسب تر در شهر یاسوج شد .  
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از اعزام ومعرفی 7نفر از مصدومین ورزشی برای معالجه و درمان به فدراسیون تهران خبر و افزود:ارائه خدمات پزشکی و درمانی به 62مورد از مصدومین ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی استان انجام شده است .
غلامپور برگزاری دوره های آموزشی در مرکز و شهرستان ها را یکی دیگر از اولویت های کاری این هیات ذکر و تصریح کرد:100 میلیون حق الزحمه صدور کارت بیمه ورزشی و 83 میلیون هزینه درمانی به بیمه شدگان ورزشی استان پرداخت شده است . 
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حضور دبیر فدراسیون و همراهان ،توجه و حمایت فدراسیون به هیات استان تقدیر و با تاکید بر رشد و افزایش بیمه شدگان استان ،خواستار بهبود خدمات ورزشی و درمانی به ورزشکاران و مصدومین شد .
عین الله دهقان ،مدیر کل ورزش و جوانان استان بر حضور و شرکت ورزشکاران در مسابقات و تمرینات گفت :یکی از اولویت های تمدید و مجوز باشگاهها ، داشتن حداقل 40 ورزشکار بیمه شده است . 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش مجموعه هیات پزشکی ورزشی استان در ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران تقدیر و بر رشد و ارتقای سرانه بیمه شدگان استان تاکید کرد . 
اردیبهشت ،دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور هدف از حضور در استان را سرکشی و بازدید هیات ، امکانات و تجهیزات هیات استان دانست و از تغییرات در سیستم های فدراسیون پزشکی ورزشی در  ارایه خدمات خبر داد.   
اشــکان اردیبهشت ،دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی توسعه زیر ساخت ها و تجهیزات پزشکی ورزشی هیات ها را یکی از اولویت های کاری این فدراسیون ذکر و از ارائه 3 برابری خدمات به بیمه شدگان خبر داد. 
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از واریز حداقل 3 هفته ی پرداخت هزینه مصدومین ورزشی بعنوان یکی دیگر از برنامه ها و عملکرد این فدراسیون یاد کرد و از کمک مادی و معنوی فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکاران بی بضاعت خبر داد. 
اردیبهشت دبیر فدراسیون هیات های استانی را بازوان فدراسیون دانست و از700 مورد بازرسی از باشگاهها و اماکن ورزشی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.