چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

رصد عملکرد و برنامه های هیات پزشکی ورزشی قزوین توسط ریاست فدراسیون

قزوین

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در محل هیات پزشکی ورزشی استان قزوین از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات این هیات به جامعه ورزشی استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی که به منظور برگزاری مجمع عمومی هیات و بررسی شرایط پزشکی ورزشی به قزوین سفر کرده است، پیش از برگزاری مجمع عمومی با حضور در محل هیات، ضمن بازدید از بخش های مختلف از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات قرار گرفت.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده، برنامه محوری و کار و تلاش جهادی دو چندان را سرلوحه کار مجموعه پزشکی ورزشی کشور خواند و ابراز امیدواری کرد که در تمام هیات های استانی از جمله هیات پزشکی ورزشی قزوین روند ارائه خدمات تخصصی همچنان با صلابت پیگیری شود.

در جریان این بازدید دکتر محمدرضا مدبر رئیس هیات پزشکی ورزشی قزوین گزارش جامعی از عملکرد کمیته های تخصصی هیات را بیان کرد.دکتر مدبر همچنین برنامه های آتی این هیات ر در زمینه های مختلف تشریح نمود.

در این جلسه ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان های فدراسیون، قدمی دبیر هیات و ساناز حبیب وند نایب رئیس هیات نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.