پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

دکتر اردیبهشت:

متخصصان کنترل دوپینگ ایران از برترین های آسیا هستند

دوره آموزشی و بازآموزی ناظران کنترل دوپینگ

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در دوره آموزشی و بازآموزی ناظران کنترل دوپینگ تاکید کرد متخصصان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ایران نادو) دست کم در سطح قاره آسیا از جمله برترین ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت در این دوره آموزشی که با حضور دکتر فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ایران نادو) و دکتر رضا وفایی رئیس کمیته آموزش ایران نادو صبح امروز(پنج شنبه ) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان امیر المومنین(ع) و ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: خوشحالیم که اعلام نماییم تیم های کنترل دوپینگ کشورمان در زمینه مبارزه با دوپینگ و فعالیت های گسترده ای که در این زمینه انجام می دهند دست کم در سطح قاره آسیا جزئ برترین ها هستند.

دکتر اردیبهشت با اشاره به فعالیت های آموزشی و همچنین نمونه گیری های ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های بازآموزی و آموزشی اینچنین به خوبی گویای این مهم است که فدراسیون پزشکی ورزشی و ایران نادو همواره نگاه جدی به مقوله به روز بودن دارند.

وی در ادامه نکات تخصصی لازم را برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی بیان کرد.

در ادامه دکتر شارکی و دکتر وفایی به تفصیل در خصوص پروسه نمونه گیری و ارسال نمونه ها به آزمایشگاه های مورد تایید وادا و همچنین بایدهای آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ بیان کردند و به پرسش های شرکت کنندگان پاسخ دادند.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.