یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

افتتاحیه رقابتهای (فیتنس چلنج)

image-20230205125716-1.jpeg

صبح روز جمعه ۱۴ بهمن ماه، مراسم افتتاحیه رقابتهای” فیتنس چلنج” قهرمانی بانوان کشور با حضور سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان، خورشیدوند مدیرکل امور اجتماعی استانداری، بهرامی رئیس بسیج ورزشکاران استان و تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان در سالن مسابقات شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد.

#جودو لرستان 1401

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت کنگره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان ، گرامیداشت دهه مبارکه فجر و ولادت با سعادت مولی الموحدین علی (ع) برگزار شد، تعدادی از مادران و همسران شهدای گلگون کفن انقلاب با اهدا لوح و هدایای توسط سید” آرش قیاسیان” مدیرکل ورزش و جوانان استان مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

گفتنی است، این رقابتها که با شرکت ۱۲۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم از استانهای مختلف کشور از روز گذشته ۱۳ بهمن ماه آغاز شده است امروز با شناخت نفرات برتر به پایان  رسید.

#جودو لرستان 1401

کمیته پوشش پزشکی مسابقات هیأت پزشکی ورزشی استان در قالب یک تیم پزشکی مجرب  به همراه پزشک و پزشکیار به پوشش و خدمات دهی پزشکی ورزشی به ورزشکاران حاضر در مسابقات قهرمانی جودو بانوان کشور مثل همیشه با انگیزه  و در راستای اهداف تعالی خود اعلام آمادگی کردن.

روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان لرستان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.