پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

روی خط کنگره پانزدهم

دکتر مناف هاشمی: حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از تیم های مختلف ورزشی بر کسی پوشیده نیست

مناف هاشمی
دکتر سید مناف هاشمی در پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی  گفت: باید ورزشمان را به علم روز دنیا، تکنولوژیهای ورزشی و علوم روز پزشکی مجهز کنیم تا بر توفیقاتمان در ورزش قهرمانی بیفزاییم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، دبیر کمیته ملی المپیک با اشاره به ارتباط نزدیک میان ورزشکاران، جامعه ورزشی و حوزه پزشکی کشور گفت: قهرمانان ما درحوزه ورزش قهرمانی و سلامت روان نیاز به خدمات پزشکی دارند و تیمهای مطرح دنیا را برای کسب افتخار، گروههای موفق پزشکی همراهی می کنند.
وی افزود: حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از تیمهای مختلف ورزشی بر کسی پوشیده نیست، هرچند برخی از تیمهای ورزشی مانند فوتبال، کشتی، تکواندو و...توانسته اند این تیمها را به صورت مستقل در کنار خود داشته باشند.
هاشمی گفت: جامعه ورزش با گستردگی که در سطح کشور دارد و میزان بیمه شدگان آن که به 2 تا 3 میلیون نفر می رسد، از تاثیرگذاری فراوانی در سطح جامعه برخوردار است و متناسب با آن باید در هنگام تخصیص بودجه و تامین مالی از حمایتهای مجلس و دولت برخوردار شوند.
دبیر کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: موضوع ورزش به یک مطالبه عمومی مبدل شده است و کار کردن در آن برای دست اندرکاران و متولیان امر بسیار سخت شده است که این موضوع نیاز به حمایتهای بیشتر دولت و مجلس برای جلب رضایت مردم را دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.