پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰

دکتر نوروزی در افتتاحیه پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی مطرح کرد:

تلاش برای رسیدن به رکورد ۴ میلیون ورزشکار سازمان یافته/ فدراسیون پزشکی ورزشی، حامی فدراسیون‌های ورزشی است/ نگاه کاربردی و نوین فدراسیون به مقوله پزشکی ورزشی در دستورکار

مراسم افتتاحیه پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم به رکورد ۴ میلیون ورزشکار سازمان یافته تحت پوشش فدراسیون پزشکی ورزشی برسیم، گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی خود را حامی فدراسیون های ورزشی می داند و از هیچ کمکی در راستای توسعه حوزه پزشکی ورزشی دریغ نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در آیین افتتاحیه پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی که در هتل المپیک مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد ضمن تشکر از همراهی مستمر فدراسیون های ورزشی با فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار کرد: توجه جدی به کمیته های پزشکی، مسائل درمانی ورزشکاران و برگزاری دوره های تخصصی آموزشی امری ضروری و حیاتی برای فدراسیون های مختلف ورزشی است و ما خود را حامی فدراسیون های ورزشی برای رسیدن به موفقیت می دانیم.
وی ادامه داد: از آنجا که عمده درآمد فدراسیون پزشکی ورزشی از برگزاری مسابقات ورزشی است، طی دوران کرونا با مشکلات متعددی مواجه شدیم و تعداد ورزشکاران سازمان یافته ما به روزی ۴ تا ۵ نفر رسید؛ در حالی که این تعداد به بالای ۲۰ هزار نفر رسیده بود.  
نایب رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه خوشبختانه در دوران شیوع ویروس کرونا، توانستیم در کنار کادر درمان کشور به وظایف حاکمیتی خود به خوبی عمل کنیم، عنوان کرد: با روند کنونی که در حال حاضر به آن رسیده ایم به رکورد ۴ میلیون ورزشکار سازمان یافته دست خواهیم یافت.
نوروزی افزود: در پانزدهیم کنگره سراسری پزشکی ورزشی تلاش کرده ایم با نگاهی جدید و کاربردی به موضوعات و محورهای مختلف پزشکی پرداخته شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.