جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

با حضور "ارشدی" مشاور مدیرکل و "ایرجی" معاون توسعه امور ورزش اداره کل تشکیل شد

جلسه شورای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هیات‌های ورزشی تهران در راستای برگزاری المپیاد استعدادهای برتر

.

اولین جلسه شورای روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی هیات‌های ورزشی ویژه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر استان تهران با حضور "ارشدی" مشاور مدیرکل و "ایرجی" معاون توسعه امور ورزش اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشک ورزشی استان تهران به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران 

در این جلسه که با حضور مدیران روابط‌عمومی هیات‌های حاضر در المپیاد استعدادهای برتر، امروز(چهارشنبه) در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، گردش عملیات اطلاع‌رسانی با دسترسی آسان توسط "استودیو خبر ورزش و جوانان" مورد تأکید قرار گرفت.

"ارشدی" مشاور مدیرکل در این جلسه ضمن تقدیر از جذب قانون احکام دائمی بند "چ" صداوسیما توسط همکاران اداره‌کل و اهتمام در جذب بودجه گفت: اتفاقات خوبی در همه ابعاد توسعه ورزش و جوانان استان تهران رقم خورده و در زمینه روابط عمومی نیز در سال جاری شاهد توفیقات زیادی خواهیم بود.

در ادامه جلسه، "ایرجی" معاون توسعه امور ورزش اداره کل از برگزاری المپیاد و ویژگی‌های استانی آن خبر داد و افزود: برگزاری المپیاد استانی می‌تواند به‌عنوان یک الگو برای سراسر کشور باشد و بنا داریم تا با هماهنگی هیات های ورزشی و ادارات حوزه و شهرستان ها در رشته‌های موردنظر مسابقات و رقابت‌های کیفی را برگزار کنیم و در موضوع استعدادیابی زمینه‌سازی خوبی را انجام دهیم.

وی از تشکیل جلسه شورای روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی هیات‌های ورزشی ویژه المپیاد استعدادهای برتر تشکر کرد و گفت: یکی از اهداف المپیاد ارتباط بیشتر مردم با اقدامات قهرمانی و همگانی این اداره‌کل است که این مهم وظیفه روابط‌عمومی‌هاست. امیدوارم در این رقابت‌ها شاهد جهش قابل‌توجهی درجهت ارتباط بیشتر و انعکاس فعالیت های انجام‌شده باشیم.

در ادامه این جلسه، پیام نظر رئیس روابط عمومی اداره کل از راه اندازی استودیو خبر گفت و تأکید کرد: با برگزاری مسابقات المپیاد استعدادهای برتر، جریان اطلاع‌رسانی با استودیو خبر شتاب بیشتری خواهد گرفت.

گفتنی است در پایان این جلسه که به میزبانی روابط عمومی هیات کاراته استان تهران برگزار شد، حاضرین دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند و پیرامون نحوه اطلاع‌رسانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه جلسه با دعوت پیام نظر از مسئولان روابط‌عمومی هیات‌های ورزشی، استودیو خبر ورزش و جوانان مورد بازدید میدانی قرار گرفت و در حین بازدید پیرامون شرایط و نحوه زمان‌بندی حضور قهرمانان و ارکان هیات‌های ورزشی در استودیو خبر تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.