شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

دیدار دکتر سوری با روسای ورزش و جوانان ۳ شهرستان

لرستان

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان با روسای ورزش و جوانان شهرستان‌های استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان، دکتر علی سوری رئیس این هیات در یک روز پرکار با روسای ورزش و جوانان شهرستان‌های دورود، ازنا و الیگودرز دیدار و گفتگو کرد.
دکتر سوری در این دیدارها با اشاره به اهمیت پوشش پزشکی مسابقات ورزشی اظهار کرد: هم‌افزایی و ارتباط مشترک با ادارات ورزش و جوانان استان به ویژه در پوشش مسابقات ورزشی  از مهمترین اهداف هیات پزشکی ورزشی استان لرستان است.
بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه فعالیت و برنامه‌های پیش روی هیات پزشکی ورزشی استان و تعامل با ادارات ورزش و جوانان از دیگر مسائل مطرح شده در دیداربا آقایان روزبهانی رییس اداره ورزش  و جوانان شهرستان دورود، شانصیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز و همچنین آذر خوش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ازنا بود.
لازم به ذکر است در حاشیه دیدار دکتر سوری با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز  محمد خدابخشی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم رایزنی جهت تسریع در ارایه خدمات به مصدومین مسابقات ورزشی، افزود:  مجلس همواره یار و یاور و پشتیبان ورزش کشور بخصوص هیات‌های پزشکی ورزشی است و نهایت تلاش خود را در راستای تقویت امکانات و تجهیزات مورد نیاز این هیات ها به کار خواهد بست.

دیدار دکتر سوری با روسای ورزش و جوانان ۳ شهرستاندیدار دکتر سوری با روسای ورزش و جوانان ۳ شهرستان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.