یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

اعلام آمادگی هیات پزشکی ورزشی لرستان جهت پوشش مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان

دیداردکترسوری با ورزشکاران ورزش زورخانه ای لرستان

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان در دیدار با ورزشکاران ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان از اعلام آمادگی این هیات جهت پوشش مسابقات این ورزش خبرداد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان، دکتر علی سوری رئیس و مسئولین کمیته‌های هیات پزشکی ورزشی استان لرستان با حضور در زورخانه شهید شاپور نعمت‌الهی با حسین‌پور رئیس هیات و ورزشکاران ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار دکتر علی سوری اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی یکی از ورزش‌های قدمت دار این مرز و بوم محسوب می‌شود که با واژه جوانمردی و از خودگذشتگی عجین است.

وی افزود: در این ورزش کهن ورزشکاران همواره نام پروردگار و ائمه اطهار(ع) بر زبان می‌آورند و سعی می‌کنند تا منش آنها را در زندگی خود به کار گیرند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان عنوان کرد: در آیین پهلوانی از گذشته تاکنون، تنها تنومندی جسم اهمیت نداشته، بلکه اخلاق نیکو بوده که یک پهلوان را  حقیقتا «پهلوان» می‌کرده است.

 وی در پایان ضمن قدردانی از  از فعالیت های صورت گرفته ورزش زورخانه‌ای در سطح استان لرستان و اعلام حمایت هیات پزشکی ورزشی لرستان از این ورزش ولایی بیان کرد: جهت پوشش پزشکی و ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.