دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت انجام شد

اجرای فاز اول طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی زنان و دختران در استان تهران

.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران،فاز اول طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی زنان و دختران از منظر آمادگی جسمانی و فعالیت بدنی به همت گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری هیات آمادگی جسمانی و هیات پزشکی استان تهران اجرا شد.

در فاز اول اجرای این طرح که دیروز یکشنبه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در باشگاه فرهنگی ورزشی نصر برگزار شد، همکاران شاغل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مورد پایش و ارزیابی از منظر آمادگی جسمانی و سلامت قرار گرفتند.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل در این راستا گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقای تندرستی زنان و دختران، پایش و ارزیابی تندرستی، توانمندسازی، حفظ و ارتقای آنان است.

شاکری فرد افزود: در اجرای این طرح شاخص های مورد پایش هیات پزشکی ورزشی و هیات آمادگی جسمانی در موضوعات آنتروپومترویکی، شاخص های بالینی ، سبک زندگی و عادات غذایی، استقامت قلبی و عروقی و عضلانی و ارزیابی های ساختاری و عملکردی مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

وی گفت: فاز دوم این طرح در بین همسران همکاران و بانوان ادارات ورزش و حوزه ها و شهرستان ها و فاز سوم بین بانوان شاغل در سایر ارگان های دولتی تا پایان سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد.

 " معاینات پزشکی، توسط دکتر کبیری نایب رییس هیات پزشکی ورزشی استان تهران انجام شد"

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.