مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان، سعید غلامی خزانهدار و مدیر امور مالی، ناصر اشکانی رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون،دکتر منصور روزدار سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این مجمع ضمن گرامیداشت یاد و نام قائد شهید امت، سرداران و دیگر شهدای سرافراز جنگ 40 روزه از پیگیری طرح تکریم خانواده شهدای ورزشکار توسط این فدراسیون خبر داد و گفت: در این راستا خانواده هر یک از شهدای والامقام ورزشکاری که سابقه عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی را داشتهاند، توسط فدراسیون پزشکی ورزشی تجلیل میشوند و تاکنون در چند استان این مهم عملیاتی شده است.
دکتر نوروزی در ادامه با اشاره به اهمیت اهتمام دو چندان هیاتهای پزشکی ورزشی استانها برای تحقق اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان در زمینه ساماندهی ورزشکاران، خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به برنامهریزی صورت گرفته در سال جاری شاهد افزایش چشمگیر ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی فدراسیون باشیم.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به ظرفیتهای ورزش استان خوزستان تاکید کرد: با توجه به حضور انبوه قهرمانان ملی پوش و همچنین جمعیت بالای ورزشکاران استان، ضروری است هرچه سریعتر مرکز تخصصی پزشکی ورزشی در این استان راهاندازی شود و هر کس در مجمع انتخابات هیات به عنوان رئیس انتخاب شد، باید این مهم را عملیاتی کند.
دکتر نوروزی همچنین حمایت از هیاتهای پزشکی ورزشی شهرستانها به عنوان بازوان مرکز استان را ضرورت دیگری برشمرد و خواستار تلاش جدی در این زمینه گردید.