سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۳

وبینار معافیت مصرف درمانی برگزار شد

وبینار معافیت مصرف درمانی

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(ایران نادو) و کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی وبینار معافیت مصرف درمانی(TUE) را برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این وبینار دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیرکل فدراسیون، دکتر رضا سعیدی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، دکتر لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر رضا وفایی مدرس دوره‌های آموزشی ایران نادو مطالب تخصصی را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

این وبینار با استقبال بسیار زیاد علاقه‌مندان همراه بود.

وبینار معافیت مصرف درمانی برگزار شد

وبینار معافیت مصرف درمانی برگزار شد