در دیدار دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر اسکندر رحیمی سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس عملکرد و برنامههای آتی این هیات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته، اهتمام دو چندان در زمینه ساماندهی ورزشکاران را به عنوان یکی از ضرورتها و اولویتهای سال جاری هیاتهای پزشکی ورزشی استانها برشمرد و با اشاره به ظرفیت ورزش استان فارس در رشتههای مختلف ورزشی ابراز امیدواری کرد که هیات پزشکی ورزشی استان همچنان با صلابت در جهت ارائه بهترین خدمات به جامعه هدف گام بردارد.
دکتر نوروزی قانونمندی را یکی دیگر از اولویتهای فدراسیون پزشکی ورزشی برشمرد و تصریح کرد طبق برنامهریزی صورت گرفته روند برگزاری مجامع عمومی و انتخابات هیاتهای استانی پیگیری خواهد شد.
در این دیدار دکتر رحیمی طی گزارشی به ارائه عملکرد این هیات در زمینههای تخصصی مختلف پرداخت و تصریح کرد هیات پزشکی ورزشی استان فارس از هیچ اقدامی در جهت ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزشی استان کوتاهی نخواهد کرد و حسب آمار و ارقام مستند و همچنین بازخوردهای دریافتی از جامعه هدف، پزشکی ورزشی استان سال گذشته رضایت نسبی ورزشکاران عزیز را جلب نمود.