یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۲۷

/گزارش تصویری-۱/

آغاز دوره مربیگری سلامت ۱۵+

آغاز دوره مربیگری سلامت +15

نخستین دوره آموزشی مربیگری سلامت با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشگی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک و دکتر علی نژاد دبیر کل کمیته. دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیرکل، دکتر لاله حاکمی و دکتر سعید کاظمی نواب رییس فدراسیون آغاز به کار کرد.