شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

سخن دبیر هیات پزشکی ورزشی استان

در سوگ بزرگ مرد عرصه ورزش و سلامت

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند

        سه شنبه 22 دی ماه 94 خاک رامسر مردی را در آغوش گرفت که پس از 53 سال زندگی پر افتخار در عرصه دانش، ورزش و سلامت و کسب افتخارات فراوان در عرصه مدیریت، مغلوب بیماری سرطان شد و پس از ماه ها تحمل رنج و درد بیماری ، جان به جان آفرین تسلیم کرد.


آری سخن از رادمردیست که هر ورق از زندگی پر بارش در عرصه دانش، ورزش و مدیریت یادآور افتخارات و دست آوردهای ارزشمندیست که از شخصیت محبوب وی ، چهره ای ماندگار در ذهن اهالی ورزش به یادگار گذاشته است.


مرحوم دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و رئیس ملی کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک که در عرصه ی بین المللی نیز صاحب کرسی پرافتخاری در عرصه پزشکی ورزشی بود  چهره در نقاب خاک کشید و بار منشش جامعه ورزش کشور را در سوگ خون نشاند.


او که در زندگی کوتاه و پربارش برگ زرینی از افتخار به یادگار گذاشت به لحاظ شخصیت انسانی و روحیه تواضع و فروتنی در عین حال سخت کوشی و مسئولیت پذیری از مدیران برجسته و لایق کشور در عرصه ورزش بود.


هیات پزشکی ورزشی استان مازندران، فقدان این عزیز از دست رفته را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش استان و کشور تعزیت و تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و آمرزش الهی را از درگاه یگانه هستی بخش مسئلت می نماید.