سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

دکتر نوروزی:

نگاه ما به آموزش چیزی جز ارتقاء سطح آگاهی جامعه هدف نیست

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه آموزش یکی از اولویت های این فدراسیون بوده و هدفی جز بالابردن سطح آگاهی جامعه ورزش در آن مستتر نیست ، از برنامه ریزی این فدراسیون برای تقویت فعالیت های آموزشی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در گردهمایی سراسری کمیته آموزش فدراسیون که امروز در آمفی تئاتر هتل مارلیک تهران برگزار شد، افزود: در شرایطی که برخی به اشتباه تصور می کنند کار فدراسیون پزشکی ورزشی در بحث درمان و مبارزه بادوپینگ خلاصه می شود، یکی از بخش های موفق و موثر این فدراسیون آموزش و پژوهش است که در این بخش همکاران ستادی و استانی ما با خلوص نیت در حال ارائه خدمت به جامعه ورزش هستند.


 وی با اشاره به رویکرد  محوری فدراسیون مبنی بر تقویت فعالیت های آموزشی ، گفت:در این راستا شورای سیاستگزاری آموزش را با حضور جمعی از فرهیختگان و تلاشگران حوزه پزشکی ورزشی تشکیل دادیم تا امور آموزش فدراسیون با هماهنگی و دفت عمل هرچه بیشتر پیش برود ، از طرفی در این شورا دو تن از همکاران هیات های استانی عضویت دارند که عملا نماینده هیات های استانی سراسر کشور هستند و دیدگاه هیات های را در این شورا مطرح و پیگری می کنند.


 دکتر نوروزی با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی  ارتقاء سطح دانش جامعه ورزش را هدف خود می داند، افزود: بی تردید هدف اصلی فعالیت های آموزشی ما ارتقاء سطح آگاهی جامعه هدف است و به هیچ وجه نگاه درآمدزایی هدف تلقی نمی شود.


رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با شاره به توانمندی علمی دانشگاه های سراسر کشور از مسئولان آموزش هیات های استانی پزشکی ورزشی خواست با برقراری تعامل و ارتباط عمیق با مراکز علمی ارزشمند سطح کشور از مدرسان آکادمیک بومی در تدریس دوره های آموزشی استفاده کنند تا نیاز نباشد مدرس از تهران برای تمامی دوره های آموزشی اعزام شود.