پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

خدمات ارزنده درمانگاه ساحل سلامت شهرستان بابلسر با مدیریت گرجیان رئیس هیات پزشکی ورزشی بابلسر

درمانگاه شبانه روزی ساحل سلامت واقع در پارکینگ ششم با مدیریت ابوالقاسم گرجیان رییس هیات پزشکی ورزشی شهرستان بابلسر،آماده خدمات رسانی به ورزشکاران عزیز و خانوادهای محترم آنها و شهروندان محترم بابلسری می باشد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران : درمانگاه شبانه روزی ساحل سلامت واقع در پارکینگ ششم با مدیریت ابوالقاسم گرجیان رییس هیات پزشکی ورزشی شهرستان بابلسر،آماده خدمات رسانی به ورزشکاران عزیز و خانوادهای محترم آنها و شهروندان محترم بابلسری می باشد.


گرجیان رئیس هیات پزشکی ورزشی بابلسر ادامه داد : بخش های فعال در درمانگاه: پزشک عمومی، اورژانس و احیا به صورت شبانه روزی . دندانپزشکی همه روزه صبح و عصر . بخش های تخصصی در طول هفته، مشاور تغذیه عصر ها، مشاور روان شناسی خانواده عصر ها، بینایی سنجی و عینک صبح ها، مامایی صبح ها، آزمایشگاه صبح ها و عصر ها.
طرف قرارداد با فدراسیون پزشکی ورزشی
و دفتر چه های بیمه درمان .
گرجیان افزود: ورزشکارانی که در حال ورزش حادثه می بینند. می توانند از این مرکز، خدمات رایگان دریافت کنند، مشروط بر اینکه کارت بیمه ورزشی دریافت کرده باشند. همچنین می توانند در بخش دندانپزشکی هم خدمات رایگان دریافت کنند . ورزشکارانی که از تاریخ گرفتن کارت بیمه آنها دو ماه گذشته باشد تا چهار برابر تعرفه، خدمات رایگان دریافت می کنند. همچنین برای خانواده های خود نیز می توانند کارت بیمه ورزشی دریافت نمایند تا از خدمات آن برخوردار شوند . فرم های معرفی نامه و گزارش حادثه جهت خدمات ورزشکاران حادثه دیده در اداره ورزش و جوانان شهرستان موجود می باشد.

ورزشکاران پس از گرفتن فرم ها
می توانند برای درمان به مرکز درمانی ساحل سلامت جهت انجام خدمات رایگان مراجعه نمایند. برای اطلاع بیشتر به مدیریت یا پذیرش درمانگاه ساحل سلامت مراجعه کنند .

تلفن تماس:
۰۱۱۳۵۲۷۷۳۲۴
۰۱۱۳۵۲۷۷۳۲۵