دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

نشست صمیمی هیات پزشکی ورزشی با هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران

هیات پزشکی ورزشی استان مازندران در راستای اهداف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان نشستی را با هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در ساختمان هیات های ورزشی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران : هیات پزشکی ورزشی استان مازندران در راستای اهداف فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان نشستی را با هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در ساختمان هیات های ورزشی برگزار کرد.


در این جلسه که با حضور پریچهره مسئول آموزش استان ، کاظمی مسئول ستاد نظارت بر سلامت استان ، موسوی دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان و درویش متولی مسئول کمیته اداری و رفاهی  هیات بدنسازی و پرورش اندام استان برگزار گردید، مباحثی از قبیل آموزش و نظارت برسلامت باشگاه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


در ابتدا پریچهره مسئول آموزش هیات پزشکی ورزشی استان با بیان اینکه بیشترین تعداد باشگاه ها و اماکن ورزشی فعال در استان متعلق  به رشته بدنسازی و پرورش اندام بوده سخنان خویش را آغاز کرد .


پریچهره ادامه داد :طبق بررسی های انجام شده توسط هیات پزشکی ورزشی استان ، هیات بدنسازی و پرورش اندام استان


 می تواند با توجه به آمار بالای ورزشکاران فعال در این رشته از خدمات هیات پزشکی ورزشی چه در حوزه آموزش، بازرسی و درمانی استفاده نموده و تعامل دوطرف موجبات افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته و همچنین بالابردن سطح علمی مربیان و ورزشکاران در این رشته فراهم گردد.


سپس کاظمی مسئول ستاد نظارت بر سلامت استان به ارائه گزارش وضعیت باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام سراسر استان  پرداخت و اعلام کرد ، ستاد نظارت استان آمادگی هرگونه همکاری در جهت ساماندهی هرچه بیشتر در ضمینه عدم توزیع و مصرف مواد ممنوعه در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام استان  ماندران را دارا می باشد.


در پایان موسوی دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران  ضمن تشکر از حضور مسئولین هیات پزشکی ورزشی و حس همکاری  ، رضایتمندی این هیات در خصوص همکاری هرچه بیشتر در زمینه آموزش و ستاد نظارت را اعلام کرد و مقرر شد جلسه ای با حضور روسای دو هیات جهت عقد تفاهم نامه همکاری  فی ما بین  هیات پزشکی ورزشی استان و هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران برگزار گردد.