شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان

رسیدگی به سطح سلامت ورزشکاران موجب دلگرمی ورزشکار است

معاون ورزش امور بانوان استان قم

سید لیلا عنبری معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: هیئت پزشکی ورزشی نقش مهمی در تامین سلامت ورزشکاران دارد.

به گزارش دفتر استان قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سیده لیلا عنبری با همراهی سمیه تقیان نائب رئیس هیئت پزشکی ورزشی در توزیع جعبه کمکهای اولیه به باشگاهها ورزشی گفت: رسیدگی به سطح سلامت ورزشکاران موجب دلگرمی جامعه ورزشی است که این امر مهم توسط هیئت پزشکی ورزشی به خوبی انجام شده است.

معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به خدماتی که این هیئت قبل و بعد از آسیب های ورزشی به ورزشکاران ارائه می کند، اظهار امیدواری کردو  گفت: با بهره گیری از این ظرفیت ها در جهت سلامت جسمی کامل کلیه بانوان ورزشکار گام های اساسی برداشته شود و از طرح تجهیز کلیه باشگاهها به جعبه کمکهای اولیه استقبال کردند و از خدمات هیئت پزشکی ورزشی تشکر کردند.

سمیه تقیان نائب رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم با اشاره به خدمات متنوع، گسترده و به روز این هیئت به ورزشکاران استان علی الخصوص در بخش بانوان آمادگی هیئت را برای توسعه خدمات  درمانی و علمی و به روز درحوزه ورزش بانوان اعلام کرد و گفت: همانطور که تا به حال نشان داده شده رسیدگی به سطح سلامت ورزشکار سرلوحه کار هیئت پزشکی ورزشی قم بوده است  و ما نیز از هیچ تلاش برای ایجاد بستری برای سطح سلامت  ورزشکاران کوتاهی نخواهیم کرد. به همین مناسبت در یک اقدام گسترده به دستور دکتر گل فشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم کلیه اماکن ورزشی را که از نظر بازرسی  عملکرد قابل قبولی داشته اند مجهز به جعبه کمکهای اولیه نیز خواهیم کرد.

برای دیدن گزارش تصویری اینجا کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.