پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

فازجدید تعاملات هیات پزشکی ورزشی و هیات انجمن های ورزشی فارس

دکتر صفرپور: در خدمت به جامعه ورزش از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم

هیات پزشکی ورزشی فارس

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان فارس نقش هیات پزشکی ورزشی را بسیار مهم دانست و گفت: ارائه خدمات پزشکی به جامعه ورزش از مباحث ضروری است که امروز در استان فارس به خوبی به آن پرداخته شده است.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان فارس نقش هیات پزشکی ورزشی را بسیار مهم دانست و گفت: ارائه خدمات پزشکی به جامعه ورزش از مباحث ضروری است که امروز در استان فارس به خوبی به آن پرداخته شده است.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی استان فارس، کامبیز ایوب زاده رئیس هیات انجمن های ورزشی استان فارس در نشست هم اندیشی با سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان با بیان اینکه امروز پزشکی ورزشی از جایگاه مهمی در جامعه ورزش برخوردار است، گفت: ورزشکار باید از پشتوانه کافی خدمات پزشکی برخوردار باشند تا بدون هیچ دغدغه ای به فعالیت ورزشی خود بپردازند.

وی اظهارداشت: در تمرینات و مسابقات ورزشی همواره خطر بروز آسیب به ورزشکاران وجود دارد و این نقش هیات پزشکی ورزشی را پررنگ تر می کند که بتواند با راهکارهای موثر و با آموزش جهت پیشگیری از بروز آسیب های احتمالی به ورزشکاران جلوگیری کند.

رئیس هیات انجمن های ورزشی فارس، تصریح کرد: خدمات قابل ارائه در هیات پزشکی ورزشی فارس امروز به خوبی در سطح جامعه ورزش استان قابل مشاهده است و با ارائه خدمات شایسته در حوزه آموزش، پوشش پزشکی مسابقات، درمان و ... باعث آرامش خاطر بیشتری در ورزشکاران شده است.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس هم در این نشست هیات انجمن های ورزشی را یکی از اثر گذارترین هیات های ورزشی بر سلامت و نشاط جامعه دانست وگفت: هیات انجمن های ورزشی با داشتن بیش از ۱۲ انجمن با رشته های مختلف ورزشی می تواند زمینه حضور ورزشکاران بسیاری از جامعه را فراهم کند و انگیزه فعالیت های ورزشی را در بین اقشار جامعه افزایش دهد.

دکتر حیدر صفرپور با بیان اینکه در راستای ارایه خدمت به جامعه ورزش و ورزشکاران از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم، افزود: با ارائه خدمات کارآمد در سریعترین زمان ممکن چتر حمایتی پزشکی ورزشی را بر سر جامعه ورزش  گسترش داده ایم و نتیجه قابل قبولی هم از پیشرفت جامعه ورزش در حوزه سلامت ورزشکاران استان به دست آورده ایم.      

وی به راهکارهای افزایش ورزشکاران سازماندهی شده در هیات انجمن های ورزشی استان اشاره کرد و تصریح کرد:دو هیات پزشکی ورزشی و انجمن های ورزشی می تواند با یک تعامل سازنده و همکاری گسترده با برگزاری کارگاه ها، سمینارها و دوره های مختلف آموزشی نسبت به ارتقاء سطح علمی ورزشکاران و مربیان ورزشی اقدام نماید.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.