پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد

لزوم توجه به ساخت اماکن ورزشی با رعایت استانداردها و نکات ایمنی جهت پیشگیری از آسیب های ورزشی

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان همدان

منعم بر ساخت اماکن ورزشی با رعایت استانداردها و نکات ایمنی تاکید کرد و افزود: بسیاری از آسیب دیدگی ها در عرصه ورزش بدلیل فعالیت در اماکن غیراستاندارد اتفاق می افتد.

به گزارش دفتر همدان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی  ایران:رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان در  مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی استان گفت: ورزشکاران باید همواره بکوشند و مراقب باشند تا از آسیب دیدگی در امان بمانند چرا که مصدومیت عمر قهرمانی و ورزش را کاهش داده و هزینه های زیادی را نیز به ورزشکاران و فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی تحمیل می کند.
وی بر ساخت اماکن ورزشی با رعایت استانداردها و نکات ایمنی تاکید کرد و افزود: خیلی از آسیب دیدگی ها در عرصه ورزش بدلیل فعالیت در اماکن غیراستاندارد اتفاق می افتد.
رسول منعم بر تلاش برای کاهش معضل دوپینگ و استفاده از داروهای غیرمجاز توسط ورزشکاران تاکید کرد و گفت: در این زمینه از سوی هیات پزشکی ورزشی استان همدان شاهد فعالیت های مناسبی بوده ایم که باید ادامه پیدا کرده و بیشتر شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه اختصاص پروژه کلینیک فیزیوتراپی ورزشی استان، خدمتی ویژه به ورزشکاران است و بیان کرد این مهم نشان از نگاه عدالت محور فدراسیون پزشکی ورزشی در سطح کشور می باشد.
رسول منعم ادامه داد :هیات پزشکی استان با تعامل خوب و موثر با هیات های ورزشی در برگزاری مسابقات بزرگ بین المللی و ملی و استانی در استان، کمک بزرگی به انجام رویدادهای مهم ورزشی نموده است.
وی ادامه داد: در تلاشیم هیئت های شهرستان بتوانند با جذب مشارکتهای مردمی، خدمات درمانی را به ورزشکاران ارائه نمایند تا از حضور مستمر در فعالیت های ورزشی بهره مند گردند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:هدف ما افزایش ورزشکاران سازمان یافته در سطح استان در سال ۹۶ می باشد و باید ورزشکاران را مجاب کنیم تا حتی یک نفر بدون کارت ورزشی در اماکن ورزشی حضور نداشته باشد.  
مدیر کل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: طبق قانون هیات های ورزشی و مقرارت باید هر سال یکبار مجمع سالیانه هیات استان برگزار شود وگزارش عملکرد و و گردش مالی بررسی و تقویم سال آینده هیئت ارائه گردد.
در ادامه این جلسه دکتر حیدری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی استان به تشریح فعالیت ها و عملکرد هیئت و گزارش مالی هیئت در سال گذشته پرداخت. ۳

 
دفعات مشاهده : ۱۳

چاپ خبر

 
بازگشت
hamedansport.ir  |  تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تعلق دارد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.