شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

دکتر حیدریان سکاندارهیأت پزشکی ورزشی سمنان باقی ماند

مجمع انتخابات

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی سمنان ، دکتر رمضان حیدریان برای یک دوره چهار ساله سکاندار هیأت ورزشی باقی ماند.

مجمع انتخاباتی هیأت ورزشی پزشکی سمنان صبح امروز با حضور تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و ناصر اشکانی مسئولامور استان‌ها و دیگر مسؤولان ورزشی در سالن  جلسات، اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن دکتر رمضان حیدریان با کسب ۱۷ رأی از مجموع ۱۸ رای برای چهار سال آتی به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان انتخاب شد.

وی در این نشست ضمن تشریح جایگاه و  فواید ورزش به اهم وظایف این هیأت اشاره کرد و اظهار داشت: از مهم ‌ترین وظایف هیأت پزشکی ورزشی،   ارائه خدمات پزشکی ورزشی به جامعه ورزشکار با علوم مدرن و به روز است.

وی از بیمه شدن ۳۷ هزار ورزشکار در استان در سال‌های ۹۵ و ۹۶ خبر داد و افزود: سمنان ششمین استان کشور از لحاظ تحت پوشش قرار دادن ورزشکاران در  بیمه ورزشی است.

حیدریان به تلاش برای تغییر دیدگاه ورزشکاران و مردم به این هیأت اشاره کرد و اظهار داشت: با کار شدن در بحث آموزش و ارتقای ارائه خدمات درمانی و مشاوره‌ای دیدگاه ورزشکاران به این هیأت تغییر و اقبال عمومی آنان به این هیأت افزایش یافت.  

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان سمنان افزایش ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی و تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران برون مرزی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.