چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

پیام تبریک دکتر حیدریان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

پیام تبریک دکتر حیدریان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

خبر

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی از تخفیف ۵۰ درصدی کارت خدمات درمانی برای هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء ،جانبازان و معلولین و تخفیف ۳۳ درصدی در اجرای طرح ایستگاه رایگان تندرستی توسط این هیات خبر داد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر رمضان حیدریان با توجه به اهمیت  ورزش در زندگی گفت: ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است. ، ورزش  در زندگی ما نقش حیاتی دارد و این به ما کمک می کند که از لحاظ جسمی و روحی  ماندگار باشیم. اگر ما روزانه ورزش نکنیم ممکن است به راحتی به بیماریهای مختلف مبتلا شویم.

وی افزود: قطعا حمایت از بیماران خاص در  جامعه باید از بالاترین اولویت برخوردار باشد، به همین خاطر هیات پزشکی ورزشی استان سمنان در  هفته تربیت بدنی، ۵۰ درصد تخفیف کارت خدمات درمانی  برای هیات  بیماران خاص و پیوند اعضاء، جانبازان و معلولین و ۳۳ درصد تخفیف کارت خدمات درمانی برای  تمامی کسانی که در تاریخ ۲۶ و ۲۷  به غرفه هیا ت پزشکی ورزشی  استان سمنان  واقع در ورزشگاه تختی و مصلی مراجعه می کنند  برخوردار خواهند بود.

دکتر رمضان حیدریان اشاره کرد:هیات پزشکی ورزشی استان سمنان در خدمت همه ورزشکاران عزیز  و هیات های ورزشی در زمینه های مختلف از جمله برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی، مشاوره و درمان و ...می باشد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان در پایان از همه ورزشکاران و جوانان علاقه مند به ورزش تقدیر و تشکر کرد و فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه مردم قهرمان ایران، پیشکسوتان، داوران مربیان، و همچنین اصحاب رسانه‌های ورزشی که همواره یار و یاور ما بوده اند تبریک و تهنیت گفت. و آرزوی موفقیت و بهروزی  برای همه ورزشکاران عزیز جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها از درگاه ایزد منان مسئلت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.