شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

قدردانی ۴ ملی‌پوش از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی+ فیلم

قاسمی: از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی آسیب‌دیدگی‌ام درمان شد/ ابراهیمی: فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیر و پشتیبان ورزشکاران است/ میرزایی: جراحی رباطم از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد/ مقدمی: بعد از طی درمان از طریق فدراسیون پزشکی ورزشی به میادین بازگشتم

قم

چهار ملی‌پوش قمی کشور که دچار آسیب‌دیدگی در نواحی مختلف شده‌اند، ضمن قدردانی از خدمات درمانی مطلوب فدراسیون پزشکی ورزش و هیات پزشکی ورزشی استان و نیز حمایت و پشتیبانی این فدراسیون از ورزشکاران آسیب‌دیده، آخرین وضعیت مصدومیت خود را تشریح کردند.

متن اظهارات این ملی پوشان به شرح ذیل است:

النار قاسمی که از سال ۸۹ بازیکن تیم‌ملی هندبال است و در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میدان رفته‌است، همچنین افتخار کسب مقام چهارمی آسیا و حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را در کارنامه دارد، بیان کرد: چهار سال قبل دچار آسیب‌دیدگی شدید در ناحیه زانو شدم و ACL زانویم پاره شد به همین دلیل مراحل درمانی را از طریق هیات پزشکی استان قم و فدراسیون پزشکی ورزشی آغاز و دنبال کردم.
وی ادامه داد: عمل جراحی زانو را در فدراسیون پزشکی ورزشی انجام دادم و پس از بازگشت به قم، فیزیوتراپی و مراحل درمانی‌ام بر عهده هیات پزشکی ورزشی استان قم بود؛ خداراشاکر هستم که حمایت‌ها به خوبی صورت گرفت و بهبودی کاملم را به دست آوردم.
بازیکن تیم‌ملی هندبال بانوان ایران با اشار به اینکه به تازگی دچار مصدومیت جزیی در ناحیه زانو شده‌ است، گفت: با پیگیری هیات پزشکی ورزشی استان قم تحت درمان قرار دارم و وضعیتم خیلی بهتر است.

مهدی ابراهیمی؛ عضو تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران که دارای چند مدال جهانی و آسیایی است، ‌ضمن قدردانی از فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی استان قم، اظهار کرد: اخیرا آسیب‌دیده بودم و جهت درمان مصدومیت به هیات پزشکی ورزشی استان قم مراجعه کردم و در حال طی کردن مراحل درمانی هستم.  
وی افزود: از فدراسیون پزشکی ورزشی به دلیل پیگیری وضعیت و پشتیبانی از ورزشکاران آسیب‌دیده کمال تشکر را دارم.

حمید میرزایی؛ عضو تیم‌ملی کبدی ایران با اشاره به اینکه سال گذشته در مسابقات دچار پارگی رباط شد و در فدراسیون پزشکی ورزشی اقدام به عمل جراحی کرد، گفت: هم اکنون از وضعیت خود خیلی راضی هستم؛ یکسالی است که عمل کرده‌ و به میادین بازگشته‌ام و در حال حاضر در اردوهای تیم ملی حضور داردم.
وی ادامه داد: از فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی قم تشکر می‌کنم که پیگیر وضعیت مصدومیت ورزشکاران و حضور آن‌ها در تمرینات و اردوها هستند.

امیر مقدمی؛ دونده تیم‌ملی ایران در ماده ۴۰۰ متر با مانع که طلای جوانان آسیا و حضور در مسابقات جهانی کنیا را نیز در کارنامه دارد، اظهار کرد: در ناحیه آرنج دست دچار آسیب‌دیدگی شدم و مراحل درمانی خود را در فدراسیون پزشکی ورزشی دنبال کردم. خوشبختانه بعد از مراحل درمانی به میادین ورزشی بازگشتم و در مسیر قهرمانی کار خود را ادامه می‌دهم و از فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی استان قم، تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.