دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

دکتر کاویانی:

آموزش نقش سازنده ای در پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی دارد

جلسه هم اندیشی قم

دکتر مجید رضا کاویانی با اشاره به اینکه آموزش نقش سازنده ای در پیشگیری و درمان آسیب های ورزشی دارد گفت: فعالیتهای ورزشی همانطورکه نشاط روحی و سلامت جسمی در پی دارد، ممکن است آسیبها و حوادث ناگواری را نیز به دنبال داشته باشد.

به گزارش دفتر قم  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مجید رضا کاویانی رئیس هیئت پزشکی ورزشی  در جلسه هم اندیشی  با محمد حضوری رئیس کمیته تغذیه ، مصطفی پور کیانی مسئول کمیته آموزش و سولماز هدایتی دبیر هیئت با بیان اینکه همواره خط مشی فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر این بوده که پیشگیری بهتر از درمان می باشد، لذا انتظار می رود مسئول کمیته آموزش با همکاری کمیته های هیئت پزشکی ورزشی با ورود جدی برای برگزاری سمینارهای و دورههای مدون آموزشی در راستای تحقق این مهم و افزایش سطح معلومات کادر پزشکی گام بردارد .

وی افزود: در راستای ارتقاء سطح علمی ورزشکاران می توان از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی بهترین بهره را برد و همچنین بر آگاهی بخشی به ورزشکاران در زمینه خطرات استفاده از مکملهای غیرمجاز نیز تاکید کرد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی در پایان اعلام کرد: آمادگی داریم در حوزه های فرهنگی و آموزشی نهایت همکاری را با دانشگاه، ادارات، هیئت های ورزشی و باشگاههای ورزشی نیز داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.